2025. SZEPTEMBER 2. - NOVEMBER 6.
FALL
CINEMATIONS25
2025. OKTÓBER 1-31.
A MIHASZNA
(18) Urchin 2025, 99 perc
*
2025-ös brit drámafilm, amelyet Harris Dickinson írt és rendezett, ez volt az ő egész estés rendezői debütálása. Főszerepekben Frank Dillane, Megan Northam, Karyna Khymchuk, Shonagh Marie és Amr Waked.
A film világpremierje a 78. Cannes-i Filmfesztivál Un Certain Regard szekciójában volt 2025. május 17-én, ahol Dickinson elnyerte a FIPRESCI-díjat, Dillane pedig a szekció legjobb férfi főszereplőjének járó díjat. Az Egyesült Királyságban a Picturehouse Entertainment mutatta be a mozikban 2025. október 3-án.
Mike egy hajléktalan fiatalember Londonban, aki függőséggel és szegénységgel küzd. Egyik reggel pénzt fogad el egy idősebb pártól, de aztán észrevesz egy rejtélyes idősebb nőt, aki hegedül és bámulja őt. Később felfedezi, hogy eltűnt a pénztárcája, és Nathant azzal vádolja, hogy ellopta. Egy kávézó előtt veszekednek, amíg egy férfi, Simon közbe nem avatkozik. Mike visszaszerzi a pénztárcáját, de bocsánatot kér Simontól, aki felajánlja, hogy segít neki egy szendviccsel.
Séta közben azonban Mike hirtelen eszméletlenné teszi Simont, ellopja az óráját, és egy zálogházba rohan, hogy eladja. Kint letartóztatják, szembesítik a térfigyelő kamerák bizonyítékaival, és előzetes letartóztatásba helyezik. Felhívja az anyját – aki hidegen reagál –, és őrizetbe veszik.
Szabadulása után Mike-ot a börtönőr figyelmezteti, hogy ne térjen vissza. Találkozik Nadiával, aki támogatja a reintegrációját, és ideiglenesen egy szállón helyezik el. Felfedi neki, hogy örökbe fogadták, és nincs érdemi családi támogatása. Egyik este Mike furcsa légzést hall, és újra meglátja a hegedűsnőt, majd később zuhanyozik, miközben a kamera egy szürreális lefolyócsövet követ egy sötét, barlangszerű térbe.
Mike ruhákat talál egy jótékonysági boltban egy szakács állásinterjúhoz, de elmenekül, amikor Nathan megjelenik. Az interjú során bevallja bűnügyi nyilvántartását. Az étterem tulajdonosa, Franco, próbaműszakra alkalmazza. Mike beilleszkedik a konyhai személyzetbe, és folytatja a találkozókat Nadiával, ahol megtudja, hogy hamarosan egy közvetített találkozóra kerül sor Simonnal.
A munkahelyén Mike-ot felkérik, hogy kezeljen egy vendég ételpanaszait – amit Mike ellenáll, de végül megteszi. Frusztráltan beviharzik a konyhai raktárba, ahol végül egy újabb álomszerű vízió tárul elénk a barlangról. A közvetített találkozó során Simon megosztja vele, milyen bánatot okozott az eset a lányának és családjának, ami láthatóan felzaklatja Mike-ot.
Visszatérve a munkahelyére, Mike teljesítménye romlik; visszaviszik az ételt, és összetűzésbe kerül egy munkatársával. Franco kirúgja, megbízhatatlanságára hivatkozva. Mike visszatér korábbi munkájához, hulladékgyűjtőhöz. Andreával párosítják, akivel összebarátkoznak. Együtt alszanak, majd később részt vesznek egy táncműsorban, ahol Mike-nak visszaemlékezései vannak, amelyekből kiderül, hogy többször is megverte Simont, miután kiütötte. Saját tettein rémülten elmenekül.
Mike bizonytalansága fokozódik: a hostelben töltött ideje véget ér, visszatér az utcára, és megpróbál újra kapcsolatba lépni Nathannel. Nathant józanul találja, és Maryvel él. Mike kölcsönkér némi pénzt, de megpróbál többet elvenni; Nathan visszaköveteli a felesleget, és Mary visszatér, nyugodtan, de távolságtartóan. Mike egyre jobban beleéli magát az ördögi körbe, részeg és konfrontatív lesz egy éjszakai klubban. Miután kidobják, lopási kísérletet tesz egy boltban, és elveszti az eszméletét.
Visszatérve a kartonpapírból készült menedékébe, Mike zajokat hall maga mögött, kinyit egy ajtót egy elhagyatott lakásba, és egy sötét folyosóra kerül. Berántják egy kápolnaterembe, ahol a hegedűsnő és Nathan várakoznak, ünnepélyes csendben. Nathan hirtelen egy ajtón keresztül egy határtalan mélységbe löki. Mike tehetetlenül összeesik, végül magzatpózba kuporodva eltűnik a sötétségben.
Fejlesztés A filmet Harris Dickinson rendezte debütáló egész estés filmjeként. A gyártást a Devisio Pictures végezte, egy produkciós cég, amelyet a Dickinson Archie Pearch producerrel alapított. Dickinson a mentális egészségről és az „emberekről szól, akik a repedések közé esnek”, valamint arról, hogy „a rendszer hogyan okoz cserbenhagyja az embereket bizonyos módokon”. Scott O’Donnell producerként működött közre a filmben, amely 2024-ben elnyerte a Brit Filmintézet (BFI) Filmkészítési Alapjának gyártási támogatását.
AZÚR ÖSVÉNY
(16) O Último Azul 2025, 85 perc
Az Azúr ösvény lenyűgöző dél-amerikai tájakon mutatja be a késői önfelfedezés elementáris erejét. Gabriel Mascaro mágikus realizmusban bővelkedő, gyönyörűen fényképezett coming-of-age története a 2025-ös Berlinálén Ezüst Medvét nyert.
A közeljövő Brazíliájában az idős embereket távoli kolóniákra helyezik át, hogy helyet biztosítsanak a fiatalabb generációk számára. Tereza nem hajlandó beletörődni a sorsába, és valóra váltva álmait inkább nekivág egy hajóval az Amazonasnak. A kalandos út olyan sorsfordító találkozásokhoz vezet, amelyeket Tereza egész addigi életében elkerült.
FIRKÁK
(16) Sketch 2024, 92 perc
2024-es amerikai fantasy vígjáték, melyet Seth Worley rendezett. A főszerepekben Tony Hale és D'Arcy Carden látható. A film 2025. augusztus 6-án került a mozikba, és pozitív kritikákat kapott a kritikusoktól.
Taylor Wyatt egy özvegy apa, aki ingatlanügynök nővére, Liz segítségével szeretné eladni a házát. Fia, Jack kalandvágyó játékos, lánya, Amber pedig feltörekvő művész, aki gyakran rajzol a vázlatfüzetébe. Amber erőszakos, szörnyű vázlatai gondokat okoznak az iskolában, de az iskolai terapeuta azt javasolja neki, hogy folytassa a rajzolást, hogy levezethesse a dühét. Egy nap Jack megbotlik az erdőben a háza előtt, eltöri a telefonját és megsérül a keze. Véletlenül beleejti a telefonját egy közeli tóba, de miután kiveszi, észreveszi, hogy a telefon varázslatosan megjavult, és a kezén lévő horzsolások eltűntek. Jack titokban további tárgyakkal folytatja a tó erejének tesztelését, felkeltve nővére figyelmét. Jack követi az erdőbe, ahol a vázlatfüzete – melyben különféle népirtó szörnyek vannak – véletlenül a tóba esik.
Másnap a család furcsa, sárga, madárürülékre emlékeztető foltokat vesz észre az ablakon, amitől Jack tart, hogy Amber szörnyei életre keltek, mivel ábrázolásaik érintkeztek a tóval. Megpróbálja elmagyarázni apjának a tó erejét, de Taylor elutasítja. Amber szörnyei kísérteni kezdik a várost, olyan erőket mutatva, amelyek összhangban vannak Amber vázlatfüzetében leírtakkal, beleértve a pókszerű szemgolyókkal rendelkező pókokat, amelyeket "szeműeknek" neveznek, és amelyek kanonikusan ellopják az emberek holmiját.
Amber egyik szörnye, amelyet saját magáról mintázott, betör egy irodaszerboltba, hogy filctollakat és vázlatfüzeteket lopjon. Eközben, iskolába menet, egy másik szörny leszáll az iskolabuszra, és túszul ejti az iskolás gyerekeket. Amber irányításával nyugtató jazz zenét játszanak egy iPodon, hogy elaltassák a szörnyet, de ahogy a következő szám megszólal, amely egy erőszakos metál számot tartalmaz, a szörny azonnal felébred, és üldözni kezdi a gyerekeket, akik menekülnek a buszról.
Jack, Amber és osztálytársuk, Bowman újra találkoznak az erdőben, ahol a testvérek elmagyarázzák, hogy a tavat kell használniuk fegyverek és szövetséges lények életre keltésére, amelyekkel legyőzhetik a szörnyeket. A három testvér visszatér a testvérek otthonába, amelyet most súlyosan megrongáltak és az eyederek szinte teljesen kifosztottak, ahol elkezdenek rajzolni. Miután legyőzték az eyederek hullámát, a három fiú a tóhoz megy. Jack titokban magával hozza anyja hamvait, abban a reményben, hogy őt is újraélesztheti.
A tónál meglátják Amber saját maga által megalkotott szörnyetegét, amint az ellopott irodaszerek segítségével további szörnyeket rajzol és animál. Bowman megpróbálja megölni, de azonnal túlterhelődik. A testvérek megmentik, miután időben sikerül életre kelteniük fegyvereiket és szövetséges lényeiket, amelyek megkezdik a harcot a városban maradt szörnyekkel. Amber és Jack újra találkoznak apjukkal és Lizzel; Taylor könyörög Jacknek, hogy ne dobja anyja hamvait a tóba, de Jack elárulja, hogy a hamvak már elvesztek a faurnán lévő lyuk miatt. Visszatérnek otthonukba, ahol folytatják szokásos életüket.
Produkció Worley teljes hosszúságú rendezői debütálása, a korábbi, koncepciófilmként is funkcionáló Darker Colors című rövidfilmjének bővítése. Hale a filmet a Jurassic Park és az Agymanók keverékeként jellemezte.
KEZDETEK
(16) Begyndelser 2025, 96 perc
Thomas és Ane válófélben vannak, de ezt még nem mondták el gyermekeiknek. Amikor Thomas épp a barátnőjéhez költözne, Ane sztrókot kap. A pár úgy döntött, egyelőre egy háztartásban maradnak, és szembenéznek új élethelyzetük kihívásaival.
TRON: ARES
(12) Tron: Ares 2025, 119 perc
2025-ös amerikai sci-fi akciófilm, melyet Joachim Rønning rendezett Jesse Wigutow forgatókönyvéből, David Digilio és Wigutow története alapján. Ez a Tron-sorozat harmadik filmje, és a Tron: Örökség (2010) folytatása. A filmben olyan szereplők szerepelnek, mint Jared Leto, Greta Lee, Evan Peters, Jodie Turner-Smith, Hasan Minhaj, Arturo Castro és Gillian Anderson, Jeff Bridges pedig visszatér Kevin Flynn szerepéhez az előző filmekből.
A Tron: Örökség folytatásának fejlesztése 2010 októberében kezdődött a franchise-alkotó, Steven Lisberger által. 2017 márciusában a Walt Disney Pictures egy lágy újraindítás felé terelte a terveket, amelyben Leto egy új karaktert alakítana. Garth Davist nevezték ki rendezőnek 2020 augusztusában, amikor Wigutow dolgozott a forgatókönyvön, de 2023 januárjában lemondott. Rønning egy hónappal később váltotta. A forgatás várhatóan 2023 augusztusában kezdődött volna, de a 2023-as Amerikai Írószövetség és a SAG-AFTRA sztrájkjai miatt késett. A forgatás végül 2024 januárjában kezdődött Vancouverben, és májusban fejeződött be. Augusztusra bejelentették, hogy a Nine Inch Nails ipari rockzenekar szerzi a zenét. A zenekar tagjai, Trent Reznor és Atticus Ross, a film executive producerei voltak, Joseph Kosinski, a Legacy rendezője mellett.
A Tron: Arész premierje október 6-án volt Los Angelesben, az Egyesült Államokban pedig a Walt Disney Studios Motion Pictures forgalmazásában jelent meg 2025. október 10-én. A film világszerte 60,5 millió dolláros bevételt hozott, és vegyes kritikákat kapott a kritikusoktól.
2024-ben 15 év telt el azóta, hogy Sam Flynn megpróbálta kimenteni apját, Kevint a Gridből. Az ENCOM és a Dillinger Systems – az ENCOM korábbi vezetőjének, Ed Dillingernek az unokája, Julian vezetésével – versenyt futnak, hogy digitális konstrukciókat valóra váltsanak. Az ENCOM vezérigazgatója, Eve Kim és partnere, Seth Flores ellátogatnak egy távoli alaszkai állomásra, amelyet Kevin Flynn állított fel évtizedekkel ezelőtt, abban a hitben, hogy számítógépei birtokolják az „állandósági kódot”, amely megtöri a konstrukciókat visszatartó 29 perces akadályt. Miután megtalálják a kódot, egy digitális narancsfát visznek át a való világba, ahol az órákig fennmarad.
Eközben a Dillinger központjában Julian bemutatja Arészt, egy Master Control Programot (MCP) a részvényeseknek, azt állítva, hogy ő a „tökéletes, feláldozható katona”. Arész váratlan öntudatot mutat, megjegyezve Julian közömbösségét a túlélése iránt, és érdeklődését a valós jelenségek iránt. Miután Arész dematerializálódik, Julian édesanyja, Elisabeth aggodalmát fejezi ki a korlátozott élettartam miatt. Julian ezt figyelmen kívül hagyja, és később Arest felhasználja az ENCOM központi számítógépének megtámadására a kódért. Biztonsági harc bontakozik ki, amikor Ares letölti Eve személyes adatait. Szökésük során Ares, programozása ellenére, megpróbálja megmenteni a Caius nevű sérült programot, de Julian kihúzza őt és letiltja az ENCOM Gridjét.
Eve és Seth visszatérnek az ENCOM-ra egy merevlemezzel, amely a kódot tartalmazza. Kollégájuk, Ajay Singh figyelmezteti Julian kibertámadására, ami arra kényszeríti Eve-et, hogy meneküljön, miközben Julian és Ares követi őt, Ares és helyettese, Athena pedig fényciklusokkal üldözi Eve-et. Eve eltalálja Athenát és eltéríti a fényciklusát, de Ares egy közeli kikötőben sarokba szorítja, ahol Eve megsemmisíti a meghajtót. Ares felismeri Eve empatikus válaszát, amikor Julian digitalizálja őt a Dillinger Griddel, mielőtt Ares és Athena feladják a dolgot.
Julian egyre elszántabbá válik a kód visszaszerzésében. Ares felfedi, hogy megszerezhető Eve azonosító lemezével, de ennek eredményeként megöli őt; Julian elfogadja ezt a kockázatot. Árész azonban ezután hazudik Athénének, azt állítva, hogy Dillinger "beteg", és alkudozni próbál Évával, állandóságot kérve Éva szabadságáért cserébe. Athéna azonban, aki gyanakszik Árész viselkedésére, felveszi a kapcsolatot Dillingerrel, és visszatér azzal a paranccsal, hogy megszabadítsa Árészt. Árésznek és Évának sikerül kitérnie üldözőik elől, és visszatérniük Dillinger központjába, ahol Julian kigúnyolja Árészt, miközben menekülnek.
Úton az ENCOM központja felé Éva és Árész elgondolkodnak motivációikon, Árész pedig megállapítja, hogy Éva a húgával szembeni kisebbrendűségi érzésből üldözte az Állandósági Kódexet, aki humanitárius projekteken dolgozott. Éva rájön, hogy a kód egy példánya múzeumi darabként lehet az ENCOM-ban. Újra találkoznak Seth-tel, hogy digitalizálják és feltöltsék Arészt Flynn eredeti hálózatára. Athéna megsemmisíti a részecskelézert, hogy csapdába ejtse Arészt, majd üldözőbe veszi Évát. A sprinklerrendszer aktiválódik, és Athéna egy pillanatra öntudatossá válik, mielőtt dematerializálódik. Ajay és asszisztense, Erin megérkeznek, Seth és Eve pedig elmagyarázzák tervüket, hogy Athéna saját részecskelézerét használják fel, hogy kiszabadítsák Arészt és megakadályozzák Julian útját.
Elisabeth, miután igazgatótanácsa visszahelyezte vezérigazgatónak, Julian viselkedése miatt frusztrált, megpróbálja kikapcsolni a részecskelézereket, de Athéna újra materializálódik és halálosan leszúrja, emlékeztetve Juliant az utasításaira, hogy megszerezze a kódot. Flynn primitív rácsán Arész Flynn egy aspektusával találkozik, és megvitatják Arész állandóság utáni vágyát. Arész állandó élet utáni vágya és belső zavarodottsága felkelti Flynn érdeklődését, ezért megadja Arésznek az állandóság kódját, mielőtt Arész újra materializálódik Flynn Árkádjában egy új, fehér kiemelésekkel díszített ruhában.
Athéna egy Felismerővel bejut a városba, hogy megtalálja Evét, és végül elfogja, miközben az ENCOM személyzete áttöri a Dillinger-rácsot. Miután Athéna elfogja Evét és felkészül a visszatérésre Dillingerbe, Arész elfogja őket, összetűzésbe kerülve Athénával és szövetségeseivel. Ajay, Seth és Erin behatolnak a Dillinger központi számítógépébe és leállítják azt, megakadályozva ezzel, hogy bármelyik Dillinger program (megtiltva Arész újjáéledjen) újra és újra materializálódjon. Egy sebesült Athena utoljára dematerializálódik Arész karjaiban. A hatóságok rajtaütnek a Dillinger központján, de Julian lézerrel digitalizálja magát. Éva és Arész külön utakon járnak, az ENCOM pedig a permanens kódot használja a világ javára.
Arész később képeslapot küld Évának a Hálózaton kívüli életéről, és azt tervezi, hogy megtalálja Samet és Quorrát. Eközben Julian belép a Dillinger Hálózatba, és átalakul egy azonosító lemez által, amely nagyapja Sark programjához tartozott.
Fejlesztés A Tron: Örökség közvetlen folytatásának fejlesztését 2010 októberében jelentette be a franchise-alkotó, Steven Lisberger, és a Legacy forgatókönyvírói, Edward Kitsis és Adam Horowitz visszatérnek. 2011 áprilisában Joseph Kosinski rendező kijelentette, hogy a forgatókönyv még fejlesztés alatt áll, miközben megerősítette, hogy a film ott folytatódik, ahol a Tron: Örökség véget ért. Kijelentette, hogy Garrett Hedlund Sam Flynnjének és Olivia Wilde Quorrájának karakterei közötti kapcsolat lesz a "következő lépés", a cselekmény pedig a való világban lezajlott kalandjaikat követi. Március 31-én Kosinski azt mondta, hogy a film forgatókönyve várhatóan két hét múlva elkészül, és a munkacíme TR3N.
Júniusban arról számoltak be, hogy David DiGilio forgatókönyvírót bízták meg a forgatókönyv megírásával, mivel Kitsis és Horowitz kiszálltak a Volt egyszer egy televíziós sorozatuk fejlesztéséből. 2012 márciusában Bruce Boxleitner kijelentette, hogy szerinte a forgatás már 2014-ben elkezdődhet, miután Kosinski elérhetővé válik az Oblivion című filmhez való elkötelezettsége miatt. Júniusban Kitsis és Horowitz kijelentették, hogy továbbra is részt vesznek a projektben, bár decemberre Jesse Wigutow-t felbérelték a forgatókönyv átírására. Ugyanebben a hónapban megerősítették, hogy Boxleitner és Hedlund visszatérnek a folytatáshoz.
2015 márciusában kiderült, hogy a Disney hivatalosan zöld utat adott a harmadik filmnek, Hedlund, Kosinski és Wilde visszatérésével, a forgatás pedig októberben kezdődik Vancouverben. Májusban bejelentették, hogy a Disney elvetette a filmet, Hedlund kijelentette, hogy a törlés oka a Tomorrowland kasszasikerének köszönhető. Júliusban Boxleitner bejelentette, hogy a film lemondása véget vetett a franchise-hoz való visszatérés iránti érdeklődésének, míg szeptemberben Hedlund kijelentette, hogy azt mondták neki, hogy a folytatás nem "teljesen halott", és érdeklődne a visszatérés iránt, ha bejelentenek egy új filmet.
2016 augusztusában Brigham Taylor, a Disney akkori fejlesztési vezetője elárulta, hogy tárgyalások folynak a Tron jövőjéről. 2017-ben Kosinski kijelentette, hogy a folytatás inkább "kriogén fagyasztásban" van, mintsem teljesen törölve. A Disney akkori Lucasfilm és Marvel felvásárlását tulajdonította a Tron háttérbe szorításának okaként. Justin Springer producer szerint a félbehagyott folytatás címe állítólag Tron: Felemelkedés volt.
2017 márciusában arról számoltak be, hogy a franchise egy lágy újraindítás felé halad a Legacy folytatás helyett, Jared Letóval, akit egy új karakter, Arész producere és megformálójaként jelöltek meg, akit az Ascension forgatókönyv korábbi verzióiból megtartottak. A film alapjai Springer és Lisberger között a Legacy fejlesztése során folytatott beszélgetésben gyökereztek, amelyben arról beszélgettek, hogyan született meg az eredeti film, vagyis arról, hogy Lisberger megszállottan foglalkozott az idegenekkel való első találkozással az 1970-es évek végén és az 1980-as évek elején, amikor a Massachusetts Institute of Technology környékén élt. Ez arra késztette, hogy elgondolkodjon, mi van, ha az intelligens élet nem a világűrből, hanem egy olyan gép belsejéből származik, amelyet emberek hoztak létre, de nem irányítottak. Bár az Ascension forgatókönyvét elvetették, a filmesek tudatosan úgy döntöttek, hogy Arész történetének egy részét ebből a verzióból fejlesztik tovább, különösen az alapkoncepciót, mivel úgy érezték, hogy az továbbra is releváns marad. A Legacy megjelenése óta Arész koncepciója évről évre relevánsabbá vált a megjelenéséig, ahelyett, hogy elavulttá vált volna, annak ellenére, hogy megőrizte a régebbi elképzeléseket. 2020 augusztusában Garth Davist szerződtették a film rendezésére, Wigutow pedig továbbra is a forgatókönyv írásával bízták meg. Akkoriban Patrice Vermette-et szerződtették a film látványtervezőjének.
2022 márciusában Leto megerősítette, hogy a film még mindig készül. 2023 januárjára Davis távozott rendezői posztjáról, Joachim Rønning pedig tárgyalásokat kezdett a rendezői poszt átvételéről.[34] Vermette látványtervezői posztjáról is távozott. Júniusban Evan Peters, Greta Lee és Jodie Turner-Smith csatlakozott a stábhoz, és kiderült, hogy Jack Thorne írta a forgatókönyv vázlatát. Cameron Monaghan és Sarah Desjardins a következő hónapban csatlakoztak. 2024 januárjában Gillian Anderson csatlakozott a stábhoz egy nem nyilvános szerepben. A Legacy című filmben szereplő előzetesek ellenére Rønning 2025 szeptemberében megerősítette, hogy Jeff Bridges lesz az egyetlen visszatérő színész a korábbi filmekből, megismételve Kevin Flynn szerepét, miközben megerősítette, hogy sem Hedlund Sam Flynnként, sem Cillian Murphy Ed Dillinger Jr.-ként nem tér vissza a Legacyból, mind kreatív döntések, mind a színészek érdeklődésének hiánya miatt. Springer úgy érezte, hogy a cameo-szereplések „bedobása”, mint egy „emberek felvonulása”, rajongói szolgálatnak tűnik, ami nem szolgálja a történetet, ezért úgy döntöttek, hogy csak olyan módon hozzák vissza a karaktereket, amelyek emlékeztetik a közönséget a franchise iránti szeretetükre, de meglepik őket egy működőképes módon. Annak ellenére, hogy a film nem a Legacy cliffhanger befejezését vagy Sam és Quorra sorsát kívánja bemutatni, Springer megerősítette, hogy nem mond ellent ennek a befejezésnek, és hogy a Legacy továbbra is kánon.
A stúdió azt tervezte, hogy egy mesterséges intelligencia által generált karaktert adnak hozzá a filmhez, aki Flynn, egy Bit nevű katona segítője lett volna, aki belép a való világba, de a tervet a forgatás előtt elvetették, hogy elkerüljék a lehetséges vitákat a mesterséges intelligencia filmkészítésben való szabályozását övező társadalmi és kormányzati kérdések közepette. Ennek ellenére Bit továbbra is jelen van a végső filmben, bár ehelyett úgy ábrázolják, mint az eredeti Tronban, egy tárgyként, amely csak "igent" vagy "nemet" tud mondani.
PÁVA - VALÓDI VAGYOK?
(16) Pfau - Bin ich echt? 2024, 102 perc
Matthias bérelhető szerepeket tud utánozni: művelt barát, tökéletes fiú és edzőpartner. A mindennapos színlelésben jártas szakember igazi kihívása abban rejlik, hogy önmaga legyen.
2025. OKTÓBER 2. | <> | 2025. OKTÓBER 16. |